فروشگاه آنلاین گیلان ققنوس

فروشگاه آنلاین فایل / کالا و خدمات

پکیج آموزش کسب درآمد اینترنتی 1 تا 2 میلیون تومان در روز


پکیج آموزش کسب درآمد اینترنتی 1 تا 2 میلیون تومان در روز

پکیج کسب درآمد اینترنتی 1 تا 2 میلیون تومان در روز

 

 

این پکیج کسب درآمدی بی نظیر، ادغام چندین روش درآمدزایی اینترنتی کاملاً تست شده در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران است که در قالب یک پکیج فوق العاده ، تقدیم کارجویان جوان علاقه مند به کسب و کارهای اینترنتی شده است.

هر آنچه که مورد نیاز راه اندازی یک کسب و کار آنلاین اینترنتی است، کاملاً در قالب آموزش ویدئویی، با زبانی ساده و قابل فهم، آموزش داده شده است. ضمن اینکه یک ایده کسب درآمدی آماده که پتانسیل درآمدی بی نظیر و بالایی دارد نیز کاملاً تشریح شده و بصورت آماده، سامانه آنلاین آن ارائه شده است.

یکی از مزیت های منحصر بفرد این پکیج،.......

 


امکان کسب درآمد از آن با بازاریابی آفلاین یا سنتی به محض خرید است. این مهم به دلیل پشتیبانی بسیار قوی محصول توسط تیم زبده ما محقق شده است. بعبارت ساده تر، به محض خرید این پکیج ، امکان کسب درآمد از آن با بازاریابی سنتی و آفلاین نیز وجود دارد و کارجو حتی تا قبل از راه اندازی سایت خود و شروع کسب درآمد آنلاین، می تواند با پشتیبانی قوی محصول، توسط ما، به محض خرید و فعال سازی، کسب درآمد خود را شروع نموده و حداقل چند ده برابر پولی را که برای خرید پکیج هزینه نموده درآورد.

 

درآمدزایی این پکیج کسب درآمد چقدر است؟

میزان درآمدزایی این پکیج کسب درآمد هیچ سقف درآمدی ندارد و میزان درآمد ارتباط مستقیم با میزان فعالیت خودتان و تعداد ساعاتی که در شروع کار و راه اندازی کسب و کارتان اختصاص می دهید دارد. اگر در هر روز خودتان یا مشتریانتان فقط 2 سامانه بفروشید، میزان درآمدتان حداقل 1 میلیون تومان در روز خواهد بود.

با فراگیری کامل آموزش های این پکیج درآمدی و متعاقباً برنامه ریزی و طراحی یک استراتژی فروش، در آینده ای نزدیک مالک یک کسب و کار آنلاین اینترنتی با درآمد چند ده میلیونی در ماه خواهید بود و بعنوان یک میلیونر آینده ، زندگی لاکچری خود را جشن خواهید گرفت. پس پیش بسوی زندگی لاکچری.

این پکیج کسب درآمد شامل مجموعه زیر است:

  • کاربری و نمایندگی سامانه آنلاین و اختصاص نام کاربری و رمز عبور
  • فایل PDF آموزش کامل سامانه
  • فایل ویدئوای آموزش کامل راه اندازی کسب و کار اینترنتی و آنلاین

قیمت پکیج کسب درآمد:

قیمت این پکیج مبلغ 1500000 (یک میلیون و پانصد هزار) تومان است. که با یک تخفیف بسیار عالی 40% به مدت بسیار محدود فقط تا پایان فروردین سال جاری به مناسبت ایام عید نوروز سال 1399 و شرایط اقتصادی کشور عزیزمان ایران به دلیل شرایط اپیدمی و اندمی بیماری ویروسی کووید-19 (کرونا ویروس) با قیمت استثنایی : 900000 (نهصد هزار) تومان (به مدت محدود) به فروش می رسد.

پس از پرداخت آنلاین، نام کاربری و رمز عبور کاربری سامانه آنلاین به آدرس ایمیل تان ارسال و یا به شماره همراهتان پیامک می شود و لینک دانلود فایل های آموزشی باز شده و در اختیارتان قرار می گیرد. در صورت بروز مشکل احتمالی و عدم موفقیت به دانلود ، اطلاع دهید تا فایل ها به آدرس ایمیلتان ارسال گردد.

برای سفارش محصول و پرداخت قیمت پکیج، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 


مبلغ واقعی 1,500,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 1,200,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 403

دیدگاه های کاربران (0)

Telegram: t.me/Phoenixgilan

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه گیلان ققنوس | Phoenixgilan می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما